Obserwatorzy

środa, 6 czerwca 2012

KARTKA

ZGŁASZAM JA NA WYZWANIE Wyzwanie #6 - z serwetką i perełką :-) w http://scrapakivi.blogspot.com/2012/06/wyzwanie-6-z-serwetka-i-pereka.html  oraz na wyzwanie wyzwanie nr 6 - Z RÓŻĄ  w http://berisartsklep.blogspot.com/2012/06/wyzwanie-nr-6-z-roza.html
Duze róże zrobiłam sama.zglaszam te prace takze na wyzwanie: Dodaj – kwiaty  w http://blog.na-strychu.pl/2012/05/wyzwanie-dodaj-kwiaty/białe różyczki i cwieki ,oraz piękne wycinanki z dziurkacza są ze sklepu http://sklep.scrap.com.pl

18 komentarzy:

  1. Elu widzę że się nawarstwiasz :) fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka przepiękna:) Tylko podziwiać!!!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna - całość ładnie współgra ze sobą - i kolorystycznie i kompozycyjnie. Ciekawy kształt karteczki. Twoje róże są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! I ile się na niej dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ela ale cudo! Przepiekny romantyczny klimat! Powodzenia w wyzwaniach! Ostatnio przeczytałam cos fajnego i tego trzeba sie trzymać: "Szczęście ma ten, kto w nie wierzy". Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutly gorgeous!!! Great work!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Bardzo bogata, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna karteczka!!! Romantyczna, różana, kobieca....
    ****
    Dziękuję za udział w różanym wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo romantyczna,i w mojej ulubionym kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, delikatna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie prawdziwe cudo.Wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem co napisać - zamurowało mnie!
    Piękne te kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale bogata praca :D Super detale :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepiku NaStrychu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna, kwiecista karteczka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykła praca, Elu, zakochałam się w niej!Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi!

    OdpowiedzUsuń
  16. Klimatyczna i przebogata karteczka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń